top of page
  • Jaké jsou možnosti a cena dopravy?
    Objednávky zasíláme v rámci ČR prostřednictvím služby DPD za 150,- nebo Zásilkovnou za 110,-. Doručení v rámci Slovenska - DPD za 199,- nebo Zásilkovnou za 160,-. Mezinárodní doprava - DPD za 350,-. U objednávek nad 3000,- je doprava v rámci ČR zdarma. Doprava na Slovensko je zdarma od 5000,-. Svoji objednávku si můžete také ZDARMA vyzvednout v KVARTÝR SHOP & STUDIO v rámci otevírací doby - ÚT a PÁ / 11 - 19H (U Vodárny 4, 130 00 Praha – Vinohrady).
  • Jaké jsou možnosti platby?
    Při zakoupení zboží přes eshop je nyní možné zaplatit pouze online platební kartou.
  • Možnost vrácení zboží do 30 dnů?
    Ano, pokud není produkt použitý a má všechny visačky. Kontaktujte nás na kvartyrstudio@gmail.com a následně zašlete zboží doporučeně na níže uvedenou adresu. Zboží je rovněž možné přinést přímo do našeho obchodu Kvartýr shop & studio. Jana Pešatová Mikešová Kvartýr shop & studio U vodárny 4, Praha, 130 00 tel.: +420 775 463 710 Výrobek, který je zhotoven na míru či s úpravou rozměrů nebo barev, které standardně nemáme v nabídce, nelze vrátit.
  • Lze vrátit zboží na míru?
    Bohužel. Výrobek, který je zhotoven na míru či s úpravou rozměrů nebo barev, které standardně nemáme v nabídce, nelze vrátit.
  • Jakým způsobem můžu zboží vrátit či reklamovat?
    Potřebujete zakoupené zboží vrátit či reklamovat? Kontaktujte nás na kvartyrstudio@gmail.com a následně zašlete zboží doporučeně na níže uvedenou adresu. Zboží je rovněž možné přinést přímo do našeho obchodu Kvartýr shop & studio. Jana Pešatová Mikešová Kvartýr shop & studio U vodárny 4, Praha, 130 00 tel.: +420 775 463 710 Danou částku vrátíme převodem na vámi uvedený bankovní účet (a to i v případě osobního předání produktu v obchodě). Výrobek, který je zhotoven na míru či s úpravou rozměrů nebo barev, které standardně nemáme v nabídce, nelze vrátit. Reklamovat či vrátit lze jen zboží, které je řádně očištěné a je v hygienicky vyhovujícím stavu. V opačném případě máme právo zboží odmítnout. Děkujeme za pochopení. Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců a jako záruční list vám u našeho zboží slouží daňový doklad. Reklamace se nevztahují na závady způsobené běžným opotřebením nebo nesprávným užíváním, doporučujeme tedy přečíst si přibalený návod o údržbě zboží. Zároveň upozorňujeme, že reklamaci lze uplatnit pouze neprodleně po vzniku vady.
  • Jak mám postupovat, pokud mi dorazí balíček poškozený?
    Přepravní obal je na první pohled poničený nebo zdeformovaný. V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktovat, abychom vyřídili reklamaci. Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený. Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, neprodleně nás kontaktujte, abychom reklamaci s dopravcem vyřídili.
  • Jaká je tabulka velikostí?
    Každý model je specifický, proto nepoužíváme jednotnou tabulku velikostí. Konkrétní rozměry najdete vždy v detailu produktu.
  • Kdy dostanu svoji objednávku?
    Zboží SKLADEM expedujeme do 3 pracovních dní od přijetí platby. Zboží NA OBJEDNÁVKU expedujeme do 2-3 týdnů (dle informaci v popisu konkrétního produktu) od přijetí platby. Balíček zasíláme prostřednictvím společnosti DPD nebo Zásilkovnou. Jakmile jej předáme dopravci, zašleme vám e-mail. O dalším pohybu balíčku vás bude informovat dopravce, a to na e-mail, nebo telefon, který jste uvedli v objednávce. Doprava v rámci ČR trvá do 2 pracovních dní, v rámci Evropy 5 pracovních dní.
bottom of page